Ericsson BP250 Telefon Santrali

Ericsson BP250 Telefon Santrali
Aastra Business Phone

İletişimin gerekliliği artan teknoloji ile birlikte gün geçtikçe artıyor. İşletmeler artan bilgi ihtiyaçları ve daha verimli çalışabilmek için iletişim sistemlerini yeniden yapılandırmak zorunda kalıyor. BusinessPhone 250 sayısal telefon santralı, 20 ile 200 abone kapasitesindeki orta ölçekli işletmelerde, veya bir şirketin şubesinde de kullanılmak üzere tasarlanmış, büyük sistemlerin özelliklerini de taşıyan bir çözümdür. Business Phone daki tüm donanım ve yazılım modülerdir.

Modülerlik sayesinde ilerleyen zamanlarda işletmelere ihtiyaçları doğrultusunda daha az yatırım maliyeti ve zaman kaybı olmaksızın kapasite ve işlevsel gereksinimlere yanıt verebilme olanağı sağlar. Business Phone Internet Protokolü üzerinden ses iletimi (Voice over IP) için de hazırdır.

Uygulama Alanları,

Ericsson BP santralleri işletmelere bir çok çözüm şekli sunmaktadır. Moduler yapısından dolayı eklenen bazı donanım veya yazılımlar ile birçok işlevsellik katılabilir. Operatorlü veya operatorsüz bir PBX özelliği katılabilir.Birden çok firmanın Ericsson santrali ortak olarak kullanılmasına olanak sağlanılır

Otomatik çağrı dağıtım (ACD) sistemi ile müşteri memmuniyeti ,çağrıların cevapsız çağrıya dönüşmeden cevaplandırılması ve çalışan personelin verimliği kontrol edilebilir.

Ayrıca bazı fonksiyonlar ile çağrıların cep telefonunuza yönlendirilmesi veya gelen yazılı veya sesli mesajlarınızın hatta faksınızın bilgisayarınızda görüntülenmesini Ericsson BP santrali ile yapabilirsiniz.

İşlerinin büyük bir kısmını telefon ile çözen bazı firmalar için telefonun sorunsuz ve gelen müşterinin yanıtlanması çok önemlidir bunun için Ericsson BP ile çağrı merkezinizi kurabilir ve otomatik çağrı dağıtım sistemini kullanabilirsiniz.

Eğer kişisel bilgisayarını bir telefon gibi kullanmak isterseniz CTI (bilgisayar telefon entegrasyonunu kullanabilirsiniz) Ayrıca Ericsson Business phone(bp) otel uygulamalarında 200 olan abone sayısını 300 kadar çıkarabiliyor.

Ericsson dect ile işletme içerisinde hareket kabiliyetini kısıtlamadan kablosuz telefon sistemi çözümüdür. Baz istasyonları ile birlikte çalışacan DECT' ler Baz istasyonlarının RF sinyalleri içerisinde sorunsuz bir şekilde arama yapmalarına ve gelen aramaları cevaplandırma olanağı sağlamaktadır.Hareket halindeki Dect kullanıcısı santralin bütün fonksiyonlarını herhangi bir kesinti olmadan rahatlıkla kullanabilmektedir.

Sayısal Dış Hat: ISDN Arayüzleri (PRI,PRA, ETSI CTR3 ve Austel CAS 2Mbit, CAS R2)

IP üzerinden networking, H.323 Gatekeeper, QoS, IP v.4, BOOTP, RTP, TCP, UDP, FTP, NTP, H.323, H225 ve H.245 Call Center Çözümleri, ACD, bilgisayar, Telefon entegrasyonu Ağ oluşumu, (IP/ISDN Networking) VoIP, IP Telefon Çözümü, Kablosuz İletişim, (DECT), Sesli Mesaj ve ses uygulamaları, Otel ve hastane çözümleri, Çağrı ücretlendirme, Operatör çözümleri, İşletim ve bakım sistemi, gibi bir çok servisi sayesinde iletişimi konforlu hale getiriyor. Ericsson Business Phone modüler ve ölçeklenebilir yapısı, benzersiz özellikleri ile 75 ülkede 85,000 kurumun tercihi olmuştur.

 

Ericsson Business Phone Nedir? 

İletişimin gerekliliği artan teknoloji ile birlikte gün geçtikçe artıyor. İşletmeler artan bilgi ihtiyaçları ve daha verimli çalışabilmek için iletişim sistemlerini yeniden yapılandırmak zorunda kalıyor. BusinessPhone 250 sayısal telefon santralı, 20 ile 200 abone kapasitesindeki orta ölçekli işletmelerde, veya bir şirketin şubesinde de kullanılmak üzere tasarlanmış, büyük sistemlerin özelliklerini de taşıyan bir çözümdür. Business Phone daki tüm donanım ve yazılım modülerdir.

Modülerlik sayesinde ilerleyen zamanlarda işletmelere ihtiyaçları doğrultusunda daha az yatırım maliyeti ve zaman kaybı olmaksızın kapasite ve işlevsel gereksinimlere yanıt verebilme olanağı sağlar. Business Phone Internet Protokolü üzerinden ses iletimi (Voice over IP) için de hazırdır.

Uygulama alanları: Ericsson BP santralleri işletmelere bir çok çözüm şekli sunmaktadır.
Moduler yapısından dolayı eklenen bazı donanım veya yazılımlar ile Ericsson santrale birçok işlevsellik katılabilir. 
Operatorlü veya operatorsüz bir PBX özelliği katılabilir.
Birden çok firmanın Ericsson santrali ortak olarak kullanılmasına olanak sağlanılır

Otomatik çağrı dağıtım (ACD) sistemi ile müşteri memmuniyeti ,çağrıların cevapsız çağrıya dönüşmeden cevaplandırılması ve çalışan personelin verimliği kontrol edilebilir. 

Ayrıca bazı fonksiyonlar ile çağrıların cep telefonunuza yönlendirilmesi veya gelen yazılı veya sesli mesajlarınızın hatta farkınızın bilgisayarınızda görüntülenmesini Ericsson BP santrali ile yapabilirsiniz. 

İşlerinin büyük bir kısmını telefon ile çözen bazı firmalar için telefonun sorunsuz ve gelen müşterinin yanıtlanması çok önemlidir bunun için Ericsson BP ile çağrı merkezinizi kurabilir ve otomatik çağrı dağıtım sistemini kullanabilirsiniz. 

Eğer kişisel bilgisayarını bir telefon gibi kullanmak isterseniz CTI (bilgisayar telefon entegrasyonunu kullanabilirsiniz) Ayrıca Ericsson Business phone(bp) otel uygulamalarında 200 olan abone sayısını 300 kadar çıkarabiliyor. 

Ericsson dect ile işletme içerisinde hareket kabiliyetini kısıtlamadan kablosuz telefon sistemi çözümüdür. Baz istasyonları ile birlikte çalışacan DECT ler Baz istasyonlarının RF sinyalleri içerisinde sorunsuz bir şekilde arama yapmalarına ve gelen aramaları cevaplandırma olanağı sağlamaktadır.Hareket halindeki Dect kullanıcısı santralin bütün fonksiyonlarını herhangi bir kesinti olmadan rahatlıkla kullanabilmektedir. 

Network altyapınızı kullanarakta BP santrallerde IP telefon kullanma olanağı bulabilirsiniz. 

Bp Ericsson santralin kullanım şekilleri.
· IP Telefon& VOIP
· Mobilite( DECT)
· Çağrı merkezleri
· Mobile abone(Mobile extantion)
· Backstage
· CTI Call Mangement + IP shoft phone
· Otel ve hastane çözümleri

Bu kategoride henüz ürün Yok.